mandag den 26. oktober 2009

Hej kære læsere. Det var godt nok ikke i går jeg skrev på denne side. Men nu skal det være. I nat har jeg siddet oppe og overværet en koncert med U2 på www.youtube.com.Det var en kanonoplevelse. Jeg fik jo ikke billetter til de 2 koncerter de giver i Horsens næste sommer, så det var lidt af et plaster på såret.Koncerten sendtes altså all over the world. Et rigtigt godt initiativ af de 4 musikere fra Dublin.Nu sidder jeg så bare her med akut træthedssyndrom og en begyndende snue. Tror jeg skal være hjemme fra jobbet i morgen. Lars er taget til italiensk i Kolding selv. Jeg tænker ikke gøre aftenen lang men snart gå og lægge mig.Men I derude i cyberspace skal da ha en smagsprøve fra koncerten.Det bliver godt nok ikke fra los Angeles, men fra en af de utallige andre koncerter som gruppen har givet i Europa i sommer.Nyd det

Ingen kommentarer: