onsdag den 18. februar 2009

Der er gået lang tid siden jeg sidst hørte af mig her på stedet. Vi er nylig hjemkommen fra nordlige breddegrader fra en skøn vinterferie sammen med lille Emma og hendes mor og far. Det har været afslappende, rekreerende og dejligt at få lov at ødsle al sin tid på vidunderet og hendes familie, nyde vintervejret og tale det svenske sprog.At gå på Konsum og handle og gå på stan og shoppe med datteren.Det eneste jeg ikke nåede var en tur med svigersønnen til studiet og prøve at spille trommer.Men det har jeg så tilgode. Nu går der 4 mdr. inden vi ses igen. Det er LAANG tid og jeg var da også noget ked af at forlade den lille familie, som jeg gerne så lidt oftere. Nuvel nu er tingene som de er og vi kan da flytte op indenfor en tidsmarginal på 4-5 år, hvilket må siges at være overskueligt.Umeå er en dejlig by med et rigtigt godt udbud af shoppingmuligheder, restauranter, kultur og fremforalt fritidsaktiviteter.Hver lille del af byen har et ellysspor hvor man kan dyrke langrend. Byen kan fremvise et veludviklet cykelvejsnet og rekreationsområder.Den har alt hvad vi behøver.Så jeg vil takke familjen Björnström for en dejlig ferie og for at de findes til, its nice to be back again nice to see the snow nice to meet some good old friends. Lyt selv:

Ingen kommentarer: