tirsdag den 24. februar 2009

Så skete det endelig, må man sige. Hvad??? --Den svenske kronprinsesse får endelig lov til at gifte sig med sin Daniel.Det var godt nok på tide.Jeg fik da tårer i øjnene da jeg så pressemødet i dag. For snart 33 år siden giftede Silvia og Carl Gustav sig. Nærmere bestemt 19 juni 1976. Og hvorfor er det så lige jeg husker det så vel? --Jo for 9 dage senere blev min elskede mand og jeg gift på Københavns rådhus.Vi sad og så vielsen mellem det svenske kongepar og glædede os til det blev vores tur til at sige ja til hinanden.Derfor er dagen i dag også en glæde for os. Vi har jo boet i det svenske i mange år og har fulgt den svenske kongefamilje løbende.Vi har set deres børn vokse op og har selv fået barn som er blevet i Sverige,og er blevet svensk statsborger og gift med en svensker og de har fået en lille prinsesse Emma.Jo jeg er med rette lidt stolt af at være halvsvensk i dag.

Et stort tillykke til det unge par.

Ingen kommentarer: