onsdag den 26. august 2009

I dag var jeg inde og læse Ugebladet, Lokalavis for Hørsholm. Gik for sjov ind på boligsiderne og fandt en af de gamle klædeboliger på Bloustrødvej til salg.Jeg har selv boet i boligen Bloustrødvej 1 th.Boligen som var til salg var i nr 25 .Døm om min reaktion da jeg så hvad den kostede!!!!!!!!! Over 2 mille!!!!!!! Brutto over 15000 i måneden.Det er jo korrupt!!Nok vil jeg sige at det er gedigent murværk bygget i 1912 og ombygget i 1941 ( efter oplysningerne i annoncen).Men i betragtning af kvadratmeterne vil jeg sige at jeg aldrig om jeg var nok så nostalgisk ville købe det hus.Jeg kunne jo få en patricier villa her i Jylland til den pris!!!!!Vi bor i et murermesterhus fra 1927.Pænt og velholdt.Det blev købt for 995000 i 2000.Hvad kunne vi ikke få for det i Hørsholm?? Nånu er jeg ikke pengegrisk men jeg synes dælendulme at huspriserne i Danmarks dyreste ende er korrupte!! Men så er det jo også der mange af kendisserne bor ( på strandvejen).Måske betaler man for at bo så nær ved societyen.Hvem ved? Godt jeg ikke bor der mere.

Ingen kommentarer: