søndag den 16. august 2009







I weekenden stod den på Die herren i Esbjerg. Denne gang havde jeg følgeskab af min kære mand.Sagen var den at min kollega havde meldt afbud og at jeg i December sidste år havde et par grimme oplevelser på vej hjem fra koncerten på Tobakken.Så han tilbød følgeskab hvilket jeg selvfølgelig syntes var rigtig dejligt. Som altid når vi er på små udflugter kombinerede vi det med et besøg på restaurant.Denne gang på Christian.d,IX på torvet i Esbjerg.Lige midt i begivenhederne.Jeg spiste pasta med lax og min bedre halvdel fik en Christian d.IX burger.Det var nemlig speciel koncertmenu.Dertil drak vi Leffe Blond. Den er afprøvet før i dens hjemland nærmere bestemt i Brügge.Mætte og veltilfredse begav vi os ud på torvet, jeg op til scenen og Lars til Lyd-teltet.Die herren gik på 20.05 og leverede endnu et brag af en koncert.For min del den 11.e af slagsen.De drenge er helt vidunderlige.Som sædvanlig blev jeg gennemvåd og hæs, men det er det hele værd Min kære tog en hel del fotos som hermed følger.

1 kommentar:

Daniel sagde ...

Önskar jag varit med!!