fredag den 17. oktober 2008

mit musikalske barnebarn

I dag havde datteren lagt en lille videosnut ind hvor lille Emma lærer sig at spille på guitar af sin far. Den er selvfølgelig blevet kikket på flere gange.Jeg er ret så sikker på at Emma går i sin fars fodspor hvad angår den musiske interesse. Desuden har hendes mor jo også musikalske evner . Hun har spillet klaver og blokfløjte i skolen og har derudover været med i et band der har vundet en lokal amtørkonkurrence. Så hun har også grund til at være stolt af at generne går videre.Alt i alt må man sige at det er en kreativ musikalsk familie. Det bliver spændende at følge den videre udvikling på dette område. Jeg skal nok gøre mit til at give Emma alt hvad jeg har af evner indenfor sanglege og rytmik-området, når jeg ser hende igen.Indtil da må hun tage til takke med denne hilsen

Ingen kommentarer: