søndag den 12. oktober 2008

Mormors charmetrold live

Idag fik vi så vores dejlige barnebarn at se og høre på Skype.Egentlig var jeg gået ud på en tur i det gode vejr, men min kære mand kom og hentede mig på cykel, for at fortælle ,at det nu var blevet muligt med levende kontakt til Umeå. Jeg skyndte mig hjem og den næste halve time sad vi bare og smeltede hen ved synet af den lille charmetrold, der demonstrerede sit ordforråd med hjælp af sin mor og tullede rundt og legede indimellem. Der blev dog rig mulighed for at synge børnesange ivrigt fulgt med hænderne, f.eks. Lille Peter edderkop. En glad lille krøltop som trives rigtigt godt. Jeg føler nu endnu mere hvor gerne jeg ville være i nærheden og følge hendes for tiden rivende udvikling, men jeg må væbne mig med tålmodighed og glæde mig til jul, da vi så endelig skal op til den lille familie.Det er ialle fald en stor hjælp med Skype da vi så kan se hende mere live.

Ingen kommentarer: