mandag den 30. marts 2009


I dag er en dejlig solfyldt og forårsagtig mandag.Jeg har har brugt formiddagen på at støvsuge og sidder nu foran computeren.Forleden havde datteren sat en lille video ind med lille Emma og hendes far som laver High Figh.Den har jeg selvfølgelig ladet ned og kikker på igen og igen.Mit hjerte smelter bare over af kærlighed for det lille livstykke.

Igår var jeg ude og ordne have i det pragtfulde vejr. Jeg fik sorteret alle krukker, og fjernet græs mellem fliserne.En masse dejlig frisk luft og følelsen af at ha gjort noget nyttigt.Jeg er overbevist om at have en have er en god terapi for det mentale indre.Nu er det snart April og min elskede og jeg har 41 års dag for da vi begyndte at komme sammen!!! Det er da noget at fejre.Hvordan kommer jeg til senere.

Ha en rigtig god mandag!!

Ingen kommentarer: