mandag den 9. marts 2009







Jeg er en af rigtig mange der også har skaffet mig en facebookprofil. Har også fundet gamle skolekammerater og flere til. Det er alletiders forum og jeg er inde hver dag.Godt nok skal man passe på med at åbne hvad som helst, men jeg er altid forsigtig med sådant.Nu skal der være 50 års jubilæum fra vi startede i skolen og det havde jeg ikke vidst noget om hvis ikke det lige var for at jeg fik en Facebook profil og gik ind og fandt en af mine gamle klassekammerater.Alle tiders.Jeg skriver med gamle venner fra hele min fortid i Nordsverige inkl. min gamle nabo,til min egen lille familie i Västerbotten, til nuværende og f.d. arbejdskolleger.Jeg kan læse om deres bedrifter, rejser, se billeder m.m og det er bare herligt at man ikke er længere væk en et par klik på tastaturet.Verden er blevet mindre og kan beses på google earth som jeg også bruger flittigt.Så kan jeg se hvor folk bor, har rejst til eller se steder som jeg ved at jeg aldrig kommer til på grund af flyskræk.jeg kan se omskiftelig natur/terræng og det er også fascinerende. Hurra for disse fantastiske tekniske hjælpemidler.
I dag skulle U2 også komme med tour listen for i år. Jegn venter spændt. Datteren har allerede meldt ud at hun skal på koncert.Meningen var at vi skulle gå sammen, men det ser ud til at det ikke kan lade sig gøre for mig at komme med på grund af tidspunktet for koncerten,som vist bliver i slutningen af Juli.Nuvel. Jeg har derimod fået grønt lys af den lille kære familie til at tilbringe hele min ferie sammen med dem.SKØNT!!!!!!!
en mest af alt får jeg rigtig meget tid med Emma. Kan I forstå hvorfor?

Ingen kommentarer: