torsdag den 30. juli 2009

Efter en rigtig hyggelig eftermiddag hos Jonas og Tobbe drog familjen Jensen/Björnström videre med tog til Umeå for at den næste tid residere på Spanngränd. Det blev en dejlig afslappende tid hvor vi bare helligede os Emma og hendes forældre.Vi skiftedes til at tage os af det lille vidunder og Lars lavede maden.Efter en uge drog den ene halvdel af fam Jensen hjem.Lars skulle arbejde i uge 29 men jeg blev en uge mere.Jeg var med Emma på "legepladsturne". Vi gik en runde i kvarteret og prøvede områdets forskellige legepladser af. En meget populær aktivitet for Emma.Det gjorde vi så godt som hver dag kun afbrudt af filmtajm
med BeeMowie, eller Peter Plys film.Dagene gik bare så hurtigt og Lørdag måtte jeg pakke ,for næste dags morgen måtte jeg til det igen. Rejse hjem.Meget mod min vilje. Men arbejdet kaldte snart og jeg skulle jo også lige hjem og være sammen med min kære mand inden da.Det havde været for mig en rigtig indeholdsrig ferie og jeg fik det ud af den som jeg ville. Jeg havde så meget kvalitetstid med Emma som jeg havde håbet på. En af de sidste dage jeg var i Umeå tog vi ud og kikkede på fam. Björnströms nye hjem i Röbäck,en lille " forstad til Umeå.Der kommer de til at bo i et lille idyllisk boligområde med røde træhuse. Det skal nok blive godt.Så næste gang vi kommer skal vi til et nyt område i Umeå. Det glæder vi os til.

Ingen kommentarer: