mandag den 26. maj 2008

Frustation

Læser på netnyhederne om en 16-årig dreng fra Vejle som har forsøgt at sætte ild til en barnevogn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG BLIVER SÅ FRUSTRERET;FORTVIVLET, RASENDE,KED AF DET,--- NEJ JEG HAR IKKE ORD FOR EN SÅDAN HANDLING.Hvad er det der gør at han bare kan finde på at gøre det. DER ER INGEN SOM HELST UNDSKYLDNINGER FOR HANS DEL. Jeg kender ikke noget til hans familiære forhold men de voksne har svigtet sit ansvar over fór ham.Til alt held var der ikke noget barn i vognen og jeg kan tænke mig hvordan forældrene til barnet og ejeren til barnevognen må have det efter denne incident. Der var vidner til hændelsen, for gerningsmanden er blevet set og er blevet beskrevet.Jeg havde skreget op og havde sikkert også gået i håndgemæng med drengen.Jeg håber ved gud at politiet får fundet frem til vedkommende og at han ikke går ustraffet fra dette.Al medfølelse til barn og familie og priser mig lykkelig for den efter omstændighederne lykkelige udgang.

Ingen kommentarer: