mandag den 15. september 2008

Datteren er også begyndt at træne på gym og har fået lagt et program.Selv har vi nu været igang i 3 uger på fittnesscentret her i Vejen.Det føles rigtigt rart at man kan gå derhen så man ikke taber motivationen fordi vejret skulle være dårligt.Før da vi skulle op til idrætscentret var det en kæmpeovervindelse at skulle op på cyklen og afsted i al slags vejr der alt for ofte var regn og rusk.Det betyder selvfølgelig også noget at lokaliteterne er rene og nydelige og velholdte, og at der nogle faste regler om hvordan man skal bete sig . Bl.a. må man ikke snakke i mobil og det synes jeg er en rigtig dejlig ting.Ofte er der heller ikke så mange dernede, så der er næsten altid frit frem til maskinerne.

Ellers skal vi idag til vores 3.e og 4.e lektion i Italiensk. det er rigtig hyggeligt og så gør vi også det sammen.Det lover rigtigt godt.

Jeg er blevet stukket af en hveps på arbejdet i dag igen og på samme hånd som sidst så nu er den dobbelt så tyk som normalt.Nuvel den værste ømhed er gået over. Jeg har læv smertetærskel og er derfor meget påvirket følelsesmæssigt.ret irriterende at sådant kan ødelægge min ellers gode dag.

Nå men ikke mere for denne gang. Jeg vil blot ønske min kære datter lykke til med træningen og håbe at hun bliver glad for det.

Ingen kommentarer: