tirsdag den 23. september 2008

fødselsdag



Det er min fødselsdag og min kære mand har stillet en flot buket blomster på bordet sammen med et kort der fortæller at vi på fredag skal til et hemligt sted hvor vi skal fejre dagen og være i weekenden. Jeg har fået besked på at pakke en taske med tøj til både udeliv og fint tøj.Jeg er selvfølgelig meget spændt og går og gætter på hvor vi skal hen.Så har jeg fået en italiensk ordbog med kort til min pc så nu er jeg godt rustet til italiensktimerne, som vi forøvrigt afviklede nr 5 og 6,-time igår.Dagen idag kommer til at afløbe med først arbejde til 17, så tror jeg der er træning og så skal vi på Italia og spise.Det lyder som en rigtig god fødselsdag og så har jeg jo stadig det bedste i vente!!!!!Tak til min vidunderlige elskede Lars.

Ingen kommentarer: