mandag den 1. september 2008

Jeg er så træt så træt.Hele weekenden har vi været hjemme og jeg har sovet længe om morgenen.I går var vi dog på en god lang cykeltur til Åtte Bjerge , hvor vi gik den lange tur.Det var rigtigt rart at få rørt på sig og det var dejligt vejr,-omend noget blæsende hvilket jeg rigtigt fik at føle da vi skulle hjem.I Åtte var der masser af brombær og æbletræer som vi forså os af.Vi havde tænkt at spise frokost på kongeåkroen men der var lukket. Vi måtte tage til takke med en ciabatta og en medister hos den lokale købmand. Ak ja, det er sket før. Vel hjemme tog vi et bad og jeg lagde mig på sofaen og sov.Vågnede passende til at min kære mand havde lavet mad og vi spiste i stearinlysets skær.Jeg dappede iseng ved 22.30 og sov til 9.00 i morges. Trods det er jeg stadig træt som et alderdomshjem og skal på arbejde om 3 kvarter. Vi har bestemt at begynde på et fittnesscenter nede i byen.Det er i nærheden og så vil det blive nemmere at komme afsted selvom det regner og blæser.
Apropos regn siler den ned igen og det bliver til at finde regntøjet frem.

Ingen kommentarer: