lørdag den 21. juni 2008

Jeg har været til personalesommerfest. En kollega skal slutte da hun skal starte sin egen skole. Det er jo altid trist at miste gode kolleger men der er da også kommet nye og hyggelige kollegaer til de sidste år og livet går videre i Lidenlund.
Vi havde en rigtig hyggelig aften med rigtig lækker mad og drikke .Vi spillede rundbold og fik oplæst historier på " synnejysk" til stor morskab for alle.Og så kørte jeg tigerjagten for tredje gang.Den vækker altid jubel.Vi var på ovennævnte kollegas nye skole hvortil vi blev busset over.Vi fik sådan en lækker velkomstdrink bestående af knuste jordbær, jordbærsirup,knust is og rom.Det var godt nok lækkert.Men man skal være forsigtig for ligepludselig slår den hårdt.Nuvel,-det skete næsten ikke for mig, så aftenen blev rigtig vellykket.Desværre nåede jeg ikke at spille på trommer så det har jeg til gode til julefesten.Der blev heller ikke nået nogle dansetrin til gengæld fik vi snakket rigtig meget og det var også fint nok.jeg har nogle rigti gode kollegaer som man kan skæmte løs med, og det er rigtig dejligt.Følgende melodi kan sumere aftenens hændelser

Ingen kommentarer: