onsdag den 18. juni 2008

Sommerferien nærmer sig med hast og jeg glæder mig afsindigt til at komme til Umeå og til den lille familje Björnström, selvfølgelig frem for alt at træffe lille Emma igen.Hun skal begynde hos sin dagplejemor i Ersboda i August og har været på besøg med sine forældre, der absolut ikke har noget at bekymre sig om hvad gælder trivsel for Emma. Hun røg direkte ind i samvær med de andre børn ved besøget og ænsede ikke at hendes forældre gik rundt og kikkede på lokaliteterne.Nu er hun jo også et meget trygt barn som har fået lov at være med sine forældre på heltid det første et og et halvt år.Det er godt for hende at få nogle nye kontakter både hvad gælder voksne og børn. Hendes mor var i halvdagsbørnehave fra 5 år men jeg var hjemme i en periode af 10 år hvor jeg havde stor hjælp af hendes far som så var med hende når jeg var til møder i byråd og i foreningssammenhæng. For jeg var en aktiv hjemmearbejdende der intresserede mig for hvilket samfund datteren skulle vokse op i, og så ville jeg selv tage ansvaret for opdragelsen af mit barn.Jeg kan nu se resultatet af den tid ved at Emma har lige så engagerede forældre der bryder sig om hvordan deres lille datter skal vokse op og virkelig tager deres forældreskab seriøst.

Nuvel idag har jeg også stemt på det nye overenskomstforslag fra BUPL. Nu håber jeg inderligt det går igennem.Ellers er der ny strejke at vente!!!

På fredag går det løs på personalesommerfesten, hvor jeg er kendt for at slå på trommer ud på de små timer. Det glæder jeg mig til og så vil jeg som de andre år køre Tigerjagten ( en motorikleg ) igen.

Den følger herefter:

Ingen kommentarer: