fredag den 13. juni 2008


Så er der endelig kommet et forlig for pædagogerne og vi kan ånde lettet op. Jeg må indrømme at det har været hårdt at gå med truslen om lockout over hovedet og alt hvad en sådan ville indebære for os. Nu kan man så slappe af , glæde sig til ferien som stunder til snart og fremfor alt at gense lille Emma og hendes forældre.I morgen drager jeg og min kære mand til Holsterbro med tog til Esbjerg, videre mod Varde og Ringkøbing, og så slutstation Holsterbro. Vi elsker jo at køre tog og det er virkelig frihed ,at ikke skulle sidde bag rattet og stresse sig i trafikken. Man kan tillade sig at tage en øl og nyde livet sammen.Jeg har tidligere her i spalten fortalt hvordan vi giver vores forhold små saltvandsindsprøjtninger ved at tage hjemmefra til nye horisonter og få en på opleveren. Det er rigtigt sundt for sjælen og forholdet.Og så vil jeg bare vise llille vidunderlige Emma taget af sin mor.Det gør bare dagen til en plusdag.

Ingen kommentarer: