mandag den 30. juni 2008

Længes-længes - længes


En uge atter i arbejdets tegn. I dag var det dog forholdsvis kort dag fra 8-13.30.Men lærerne er ved at tømme alle klasseværelser for at flytte til nye klasser, så det var bare så forvirrende at være på arbejde mens de gjorde det. Nuvel, jeg havde kort lunte i dag og så var det godt nok at man skulle gå hjem i tide.Jeg længes
til ferie og at komme til Umeå til vores Emma og hendes mor og far.Jeg længes til at lege med Emma, rende på legepladser, og synge en masse børnesange sammen med hende. Så længes jeg efter at hygge med hendes forældre, forkæle dem og aflaste dem så de kan få lidt tid til sig selv.Det behøver de. Så længes jeg efter at få lidt større plads til armbevægelserne, d.v.s. noget mere luft omkring mig,jeg føler mig indelukket og trænger til friske pust i lungerne.Og så glæder jeg mig til selve togrejsen derop, at få tog under fødderne som vi siger i vores familie, vi elsker nemlig at køre med toget.Anne, Ronnie, og lille Emma--- Here I come!!!!Sådan som på billedet herovre føler jeg at jeg vil have det under ferien. Og så lige en lille truttelut som også udtrykker mine følelser

Ingen kommentarer: